fredag 19 november 2010

Reaktion?

Jag har bara mått bra efter saneringen i måndags. - Fram till igår eftermiddag.
Då började jag få ont i kroppen och frysa.

Idag har jag inte varit människa på hela dagen.
Ont i örat, ont i käken, ont i hela kroppen och så sanslöst frusen, trots att det är jättevarmt härinne.

Jag kan ju vara på väg att bli sjuk förstås, men de tidigare två tillfällen, då jag petat med amalgamlagningar det senaste året har ju liknande reaktioner kommit efter 4-6 dagar.

Därför tillskriver jag även mitt mående den här gången att jag grötat i tänderna.

Positivt i så fall, för då går det snart över. :)

(Dessutom verkar det ju vara ett tecken på att jag reagerar på amalgamet, och kan hoppas ännu mer på att jag ska må¨mycket bättre när allt är borta, och kvicksilvret gått ur kroppen så småningom.)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar