onsdag 10 mars 2010

Aj, aj, aj...

Har en hemsk huvudvärk idag.
Började nere mellan skulderbladen, men nu har det mesta värken krupit upp i själva huvudet.
Öm i käkarna också, och lite öm vid tanden som ska rotfyllas.
Förmodligen är detta bara vanlig spänningsvärk, men om jag ska spekulera i något som kan sätta detta i samband med amalgam, så skulle det kanske vara de senaste dagarnas intag av müsli...

Sedan jag började få så ont har jag inte ätit något riktigt grovt har jag kommit på.
Inte förrän i förrgår kväll, då jag provsmakade en müsli som jag köpt.

I går levde jag nästan på müsli, och min teori är att det kanske river runt i tarmarna, så kvicksilver som guckat fast i tarmplack nu rivs loss. =D
Jag har ätit müsli idag med...

Fast å andra sidan är det normalt även för normala människor att få spänningshuvudvärk ibland också, och det har ju sannerligen hänt mig förr, så jag drar inga stora växlar på det.
Vill bara skriva ned det här, ifall det på något sätt kan ha ett samband.

Jag sov rätt bra i natt som var också, och sov sedan till över ett i dag.
Redan när jag var ned i morse hade jag ont i huvudet och tog en tablett innan jag lade mig igen.

Jag är inte alls i form, och har inte fått mycket gjort idag heller.

Tog förresten ur mina guldörhängen i dag.
Guld och kvicksilver är ju ingen bra kombination, och det är inte långt mellan lagningarna och örsnibbarna, så....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar