söndag 21 mars 2010

Trött o så trött !

Det har jag varit flera dagar nu !
Nastan apatisk av trötthet faktiskt. Trots fint vårväder.
Ont i huvudet också, men sådan huvudvärk som treo hjälper mot i alla fall.

Har ju varit så trött att jag inte orkade gå in på systembolaget när vi var i Västerås ens, så för ovanlighetens skull hade jag inget vin att dricka i fredags.
Det var ju bra, för på morgonkvisten lite efter fyra fick jag göra mig i ordning och åka till Våla och hämta Elin.
Vi kom hem lagom tills det började anas en ljusning på himlen.
Såna utflykter blir man väl inte direkt piggare av heller...

Jag börjar få ont i höger axel igen också. - Det började nyss.
Kanske är det väderomslag som gör det, för det har varit världens snöstorm sedan i morse, men precis nu i solnedgången slutade det, och man hann se lite av solen, som gick ned.

Tanden sitter kvar, men det smakar illa av den, och kanske kan det vara en infektion som gör mig så ofantligt trött.
Nu ska jag ju i alla fall till tandläkaren i övermorgon, så får vi se vad som händer.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar