torsdag 18 mars 2010

Tisdag, onsdag, torsdag

Jag börjar förstå nu, varför jag inte har varit någon dagboksmänniska tidigare i mitt liv heller...
Det är så trist... :D

Det har inte hänt något särskilt egentligen.

I tidags for jag runt och fixade en del grejer, och hade inte någon inspiration alls att hitta på något att skriva vid datorn.
Inte någon speciell värk, men heller inte smärtfri.
Lite stel i nedree delen av ryggen, nacken och axeln.

Onsdagen blev bättre än jag hade kunnat tro, eftersom jag vaknade vid tretiden på natten, och sedan inte kunde somna om.
Vi skulle på läkarbesök med Elin i Västerås, så jag kunde ju inte ligga och sova på dagen heller.
Det blev en dag, då jag tog hjälp av Modiodaltabletter, och av dem blir jag ju stel och öm, men de håller mig vaken...
Med hjälp av Ibumetin höll jag mig i skapligt skick, och vi var på några affärer i Västerås när vi var klara på sjukhuset.
Blev besviken eftersom Rusta inte hade massagefåtöljen de säljer inkopplad, så man kunde få sig en ryggknådning där.
På kvällen var jag lite stingslig av tabletterna, men jag somnade i alla fall utan problem när jag lade mig.
Sov sedan gott på natten till i dag.

Sov sedan till tolv, och har varit seg såklart.
Det kommer efter med sömnbrist...

I dag har jag haft mindre ont och varit mindre stel än i går, men ändå är det inte någon vidare bra dag heller.
Sådär mitt emellan liksom, med lite ont i ryggen och lättare känning av förkylning, med tillhörande känningar i bihålorna.

Nu är jag trrött, och i kväll ska jag baske mig slita mig härifrån.
Annars fastnar man så lätt här vid datorn, och klockan bara rusar iväg.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar