tisdag 2 mars 2010

Dagen efter...

Ja, i dag är jag lurig i huvudet ska jag säga....
Det är i och för sig inte helt ovanligt, så om det beror på borrningen i går är svårt att säga.
Jag har ätit alger tagit antioxidanter med selen och druckit aloe vera, som vanligt.
Har rätt ont i höger axel och nacken och huvudet värker också.
En vag känsla av förkylning med lite ont i halsen.
Totalt dum i huvudet !
Var på affären och hade en lapp med mig, men trots att jag läste lappen fler gånger var jag inte säker på att jag fått med allt som stod på den när jag tittade i korgen, fast det bara var sex-sju grejer.
Har ju trots det i alla fall lyckats få igång den här bloggen, men det gick nog mest på rutin... :D
Allt går i slow-motion.
Magen lite konstig, men inte alltför bökig.
Har ätit kycklingsallad och vitlöksbröd till middag.
Det var lite svårt, för bettet är liksom lite felställt av värken jag har haft, och tanden gör lite ont när man tuggar med den.
Mest är det nog känslan av att ha gummiband som drar åt varsitt håll i käkarna, så det är svårt att bita ihop helt som märks mest.
Tuggar liksom bara på framtänderna.

1 kommentarer:

Minna sa...

Trevligt med nån mer som känner sig helt dum i huvudet, inte bara jag....
Kram till dig Karin!

Skicka en kommentar