torsdag 4 mars 2010

dag 3 - bombad

Ha, ha....
Ja, idag har jag varit lite väck...
Trött som sjutton har jag tillbringat en massa tid i sängen.
Satt vid datorn en stund mitt på dagen, och det gick då rätt bra i alla fall.
Däremot kommer jag mig inte för med sådant som kräver tankeverksamhet, eller handlingskrafft.

När det så blev dags att försöka göra något vettigt så märkte jag att jag tydligen inte riktigt är med.- Oj, vad ingenting fungerade…

Irrade runt på affären, där man hade värsta röran idag pga ombyggnad, så det var nog inte bara jag som var förvirrad.

Hemma igen skulle jag öppna ett paket falukorv, och ta ut korven för att skiva den.
Plötsligt slog det stopp, och jag blev inte klok på hur jag skulle få ut korven ur förpackningen.
Vred och vände på paketet flera gånger, innan hjärnan liksom hittade hem igen, och jag kunde ta ut korven.

Har inte haft speciellt ont i kroppen idag, men käkarna är fortfarande lite "fjäderbelastade", även om det är bättre idag.

Hade förresten svårt att somna i går kväll, fast det var varmt i huset.
Jag var ändå frusen.

Nu ska jag ut och kolla pannan, så ska jag lägga mig sen.
Få se om jag somnar när jag är så trött, och ifall jag fryser i kväll också.

Hoppas jag är lite klarare i knoppen i morgon ! =)

1 kommentarer:

Minna sa...

Haha, det var falukorven som var dum, inte du...sesam öppna dig! Kommer ihåg en gång när jag kokat makaroner, tog silen i ena handen, kastrullen i andra (som sig bör) o hällde ur kastrullens innehåll i silen. Bara det att jag stog tre meter ifrån vasken...

Skicka en kommentar