tisdag 9 mars 2010

Dag 8

En nästan exakt kopia av gårdagen på alla sätt och vis !
Har varit på promenad i det vackra vädret, och har lite ont i ryggen och axeln, och även känningar i huvudet.
Dessutom harr det känts lite som om käken är på väg att hoppa ur led när man har tuggat lite hårdare grejer.
Det liksom knäpper till.
Seg, men inte zombifierad.
Sov ganska bra i natt som var också, och var ändå väldigt trött i morse.
Så trött att jag inte gick upp en stund på morgonen med Elin, som jag brukar, utan bara varr en snabbis på toa, för att sedan återvända till sängen och somna om på stört.
( Blev i och för sig vaken till över tolv i går kväll, så det var kanske inte så konstigt att jag var trött )
Sov sedan till halv elva ungefär.
Nu ska jag lägga mig igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar