måndag 8 mars 2010

Dag 7

En härlig dag, med vår i luften !

Jag har inte haft så mycket ork trots detta, men inte varit däckad heller.

Fick ont i huvudet mot kvällningen, och har ont på högra sidan av halsen, och ner mot axeln.
Själva axeln är också öm.

Kom på att jag nog har glömt att berätta att jag ska på återbesök hos tandläkaren den 23/3.
Då ska jag diskutera hur man ska gå vidare med saneringen av tänderna.
Fram till dess kommer jag bara att skriva dagliga observationer och reflektioner över min hälsa.

Som det känns nu, så är jag nog tillbaka på samma nivå som jag varit i flera år, innan den här vintern.
Det blir nog med andra ord en otroligt trist dagbok, för jag tror inte något särskilt kommer att hända innan man börjar gröta i tänderna igen. - I alla fall inget som jag tror har med amalgamet att göra...
Jag kommer att fortsätta skriva dagliga noteringar i alla fall, för eventuellt framtida behov, eller undringar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar