lördag 13 mars 2010

Tråkigt med dagbok...

Ja, det är tradigt det här att skriva, när det inte händer så mycket.

I går var jag som en riktig sopprot.
Trött och seg, men inte speciellt ont.

I dag har jag varit i bättre form, men ändå trött.
Fick taktil massage på eftermiddagen också, och då blirman ju som en avslappnad hösäck efteråt.

Åt knäckebröd idag, och lyckades visst spräcka tanden som ska rotfyllas... :(
Tanden sitter kvar, och det tog ett bra tag innan jag upptäckte att den nog faktiskt är spräckt.
Det gör inte ont i alla fall.

Få se vad som händer med den nu då...?

Under massagen började det värka lite grann i käken, men det försvann sen igen.

Har inga speciella symptom alls, men även om jag känner mig i bättre form än i går, har jag haft lite mer ont i kroppen i dag. ( Men bara lite )
Kan vara massagen, som har satt fart på en del i kroppen, som gör att den reagerar också.

Inget annat speciellt som jag har lagt märke till.

Jo förresten...
Jag har glömt skriva att jag har haft munsår ett par dagar, men det är ju så vanligt för mig, att jag knappt tänker på det....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar