onsdag 31 mars 2010

Snart påsk

Förkylningen har blivit bättre, även om det fortfarande är lite snuvigt.
Jag har känningar i vänster öra ibland, och har svårt att avgöra ifall det är av förkylningen, eller om det är den smärta, som har känts av från och till, sedan jag började få besvär med värken från början.

idag har jag också haft värre ont i axlarna och nacken, än jag haft på ett tag nu.
Trots förkylning har det inte varit så farligt med värk.

Förra helgen var jag helt däckad, och låg mest i sängen.
Om det bara berodde på förkylningen, eller även hade samband med tandutdragningen vet jag inte.
Även utdragningar av amalgamfyllda tänder kan ju ge besvär.
Har haft en del värk även där tanden satt, men det är väl sviter av att det grötats runt en del.
Inte har det varit särskilt smärtsamt heller, förutom natten mellan söndag och måndag, då jag vaknade av att det gjorde ont.
Sedan dess har det varit lugnt.

Igår skrev jag ett inlägg om en del rörande amalgam i min vanliga blogg.
Ifall du läser här i dagboken, så kan jag tipsa dig om att klicka dig dit, för ett bra boktips, och en positiv nyhet !

Har också fått tid för läkarundersökning och provtagning innan jag ska sätta igång med saneringen.
Den tolfte ska jag till Vårdcentralen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar