lördag 6 mars 2010

Fjärde dagen - som att vända på en hand

Det här är skrivet en dag för sent, men jag ska sammanfatta hur dag 4 var.
Kvällen innan somnade jag som en stock, och sov gott hela natten.
Var upp en stund på morgonen som jag brukar, och sov sedan till halv-tolv, och vaknade utvilad ! :)
Det har inte hänt på.... Jaa.... Hur länge då egentligen ?
Vansinnigt länge i alla fall !

Kollade på Hem till gården och fikade, och sedan for jag iväg ut på en skaplig promenad i det vackra vädret.

Inte ont någonstans, förutom lite, lite i höger axel, men knappt kännbart.
Underbart allltså !
Kände mig också klar i huvudet, vilket jag ju definitivt inte gjort på länge nu, och speciellt inte senaste veckan.

Väl hemma igen satte jag igång med att röja i röran.
Var ut på byn i några ärenden, och fortsatte sedan hemma.
Ugnen blev rengjort till exempel och tvätt blev tvättad.
For omkring med trasa och dammsugare hur lätt som helst !
Inget som bar mig emot alls.

Sedan hade vi filmkväll, då vi kollade på Luftslottet som sprängdes.
Hade vi inte gjort det, så hade jag nog fortsatt fara omkring i huset ett tag till.

Ska väl inte gå händelserna i förväg, men eftersom jag skriver det här inlägget en bit in på dag 5 kan jag säga att jag tyvärr inte alls är lika pigg idag.
Mer om dagen kommer senare.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar