söndag 7 mars 2010

Dag 6

En helt normal medeldag, mätt efter hur jag brukade må innan jag började använda magnethalsbandet.
Trött, men inte förlamande trött.
Lite ont, men inte så farligt.
Detkänns i nederdelen av ryggen och i axlarna, upp mot nacken.

Svårt att fokusera ordentligt på att få något gjort, men ändå kommit igång med en del, vilket påminner mig om att jag måste hänga en maskin tvätt...

Kan för första gången på några veckor nu bita ihop med hela käken, och tuggar alltså inte längre bara på de fyra främsta tänderna i varje käkhalva.
Lite skum känsla i käken, men som sagt... Jag kan bita ihop utan problem.

Fantasin är på noll, men det har förmodligen inte ett dugg med det här att göra. - Så är det ju med jämna mellanrum, att inspirationen att kläcka ur sig fyndigheter inte infinner sig.
Bloggtorka kallas det, och det har varit lite torrt i min vanliga blogg ett tag nu...
Tidigare var det på grund av trötthet, i fredags tidsbrist, och nu alltså dålig fantasi.
Stördes av kajorna på taket igen i morse, men sov i övrigt skapligt under natten som var.
Gick upp strax efter elva, men då hade jag legat vaken ett bra tag.
Nu tänker jag snart lägga mig igen, för jag är rejält trött.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar