onsdag 3 mars 2010

Andra dagen

Har varit trött idag, men ifall det beror på amalgamångor, eller på det faktum att jag hade strul med värmepannan i natt, så jag var uppe halva natten, det är ju svårt att säga... ( Får nog skylla mest på värmen i alla fall. =D )
Har haft huvudvärk, som dock har givit med sig nu till kvällen.
Har haft en öm fläck ca fem cm ovanför vänster öra.

Så har jag varit rastlös, och samtidigt väldigt ofokuserad.
Dum i huvudet i dag också alltså, men inte lika surrig som i går.
Har dock glömt en massa saker i dag också, och liksom gjort saker i fel ordning.

Har skottat lite snö i alla fall, men jag har frusit så, fast värmen nu fungerar som den ska, och det bara är jag som fryser.
Tanden är fortfarande öm att tugga på, och käkarna känns fortfarande gummiaktiga, eller fjäderbelastade.
Tuggar på framtänderna.

Magen är lugn i dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar